
Yeşilay Kütahya Gençlik Merkezi Hizmete Açıldı: Bağımlılıkla Mücadelede Yeni Merkez
Kütahya'da bağımlılıkla mücadele kapsamında inşa edilen Yeşilay Gençlik Merkezi, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik'in katılımıyla dualar eşliğinde açıldı.

Kütahya'da bağımlılıkla mücadele kapsamında inşa edilen Yeşilay Gençlik Merkezi, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik'in katılımıyla dualar eşliğinde açıldı.