Gözden kaçırmayın
Cumhurbaşkanı Erdoğan Gençlerle Bir Araya Geldi
Şişli Kolan International Hospital, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak amacıyla önemli bir eğitim etkinliği düzenledi. "İletişim Bariyeri Olan Hastalara Yaklaşım ve Zor Hasta ile Baş Etme Yöntemleri" başlıklı eğitim, hemşirelik hizmetleri kapsamında gerçekleştirildi.
Eğitim, Psikolog Yasemin Yılmaz tarafından verildi. Katılımcılar, iletişim engelleri ile başa çıkma stratejileri ve zor hasta yönetimi konusunda kapsamlı bilgiler edindi. Bu tür eğitimlerin, sağlık çalışanlarının hasta ile ilişkilerini güçlendirmesi ve hizmet kalitesini artırması hedefleniyor.
Kolan Hastaneler Grubu, bu tür etkinliklerle hemşirelik hizmetlerinin verimliliğini artırmayı ve hasta memnuniyetini sağlamayı öncelikli hedefleri arasında görüyor.
Yorumlar
Yorum Yap