Gözden kaçırmayın

Ali Yerlikaya: Filistin ve Gazze için Umutlu Bir GelecekAli Yerlikaya: Filistin ve Gazze için Umutlu Bir Gelecek

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ), vatandaşların su arıza bildirimleri ve şikayetlerine daha hızlı müdahale edebilmek için "MASKİ ALO 185" çağrı merkezini yeniden hizmete sundu. Yenilenen çağrı merkezi, artan talepler doğrultusunda kadrosunu da güçlendirdi ve vatandaşların yaşadığı su sorunlarına anında yanıt verilmesini sağlamayı planlıyor.

Hizmetin avantajları arasında, su arızalarına ilişkin bildirimlerin daha hızlı bir şekilde alınması ve çözüm süreçlerinin hızlandırılması yer alıyor. Bu adımla birlikte, Manisa'daki su hizmetlerinin kalitesinin artması hedefleniyor.