Ticaret sektöründeki müşteri memnuniyeti ve sadakati konusunda önemli veriler sunan 2024 Küresel E-Ticaret Müşteri Deneyimi Raporu, Türkiye'nin müşteri memnuniyeti konusunda dünya ortalamasının altında olduğunu ortaya koyuyor. Raporda vurgulanan bir nokta ise ulusal ticaret sektöründeki hizmet kalitesi ve müşteri deneyimlerinin değerlendirilmesinde dikkat çekici bir sorun olarak öne çıkması. Türkiye'deki e-ticaret firmalarının müşteri beklentilerini karşılama ve sadık müşteri oluşturma konusunda daha fazla çalışmaya ihtiyaç duyduğu belirtiliyor. Uzmanlar, bu durumun ülkedeki ticaret stratejilerinin gözden geçirilmesi gerektiğini vurguluyor. Türkiye'nin uluslararası ticarette daha rekabetçi olabilmesi için 2024 yılı itibarıyla müşteri memnuniyetinin artırılması kritik bir hedef haline gelmiş durumda.
Yorumlar
Yorum Yap