Ağrı'da freni boşalan kamyonet otomobile çarptı: 2 yaralı
Ağrı-Hamur kavşağında kırmızı ışıkta bekleyen otomobile, freni boşalan bir kamyonetin çarpması sonucu iki kişi yaralanarak hastaneye kaldırıldı.

Ağrı merkezden Hamur-Tutak istikametine doğru seyreden 37 AB 119 plakalı otomobil, Ağrı-Hamur kavşağındaki trafik ışıklarında durduğu sırada şiddetli bir kazaya karıştı. Aynı yönde ilerleyen İhsan Tekeş yönetimindeki 04 AAG 093 plakalı kamyonet, fren sisteminin arızalanması sonucu önünde bekleyen otomobile çarptı.
İki kişi yaralandı
Çarpmanın etkisiyle otomobil içerisinde bulunan Erhan Karaboğa ve Eyüp Karaboğa baş bölgelerinden darbe alarak yaralandı. Kazayı gören çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye hızla sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından yaralılar, ambulanslarla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Güvenlik güçleri tarafından kazayla ilgili geniş çaplı inceleme ve soruşturma başlatıldı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
