HaberGo
Spor

Analig Hentbol'da Karaman Etabı Bitti: Üst Tura Çıkan Takımlar Belli Oldu

Karaman'da düzenlenen Analig Hentbol 1. Etap müsabakaları sona erdi. Kızlarda Osmaniye, Kahramanmaraş ve Adana; erkeklerde ise Mersin, Kahramanmaraş ve Osmaniye bir üst tura yükseldi.

HMHaber Merkezi
· 1 dk16 okunma
Analig Hentbol'da Karaman Etabı Bitti: Üst Tura Çıkan Takımlar Belli Oldu
Analig Hentbol'da Karaman Etabı Bitti: Üst Tura Çıkan Takımlar Belli Oldu

Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Analig Hentbol 1. Etap müsabakaları, yoğun mücadelelerin ardından tamamlandı. Ev sahibi Karaman'ın yanı sıra Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Mersin ve Osmaniye'den gelen kız ve erkek takımları, grup liderliği ve bir üst tura yükselme hedefiyle karşı karşıya geldi.

Kızlar ve Erkekler Kategorisinde Tur Atlayan Ekipler

Üç gün süren organizasyonda performansıyla öne çıkan takımlar, gruplarındaki sıralamalarla bir üst tur biletini aldı. Kızlar kategorisinde gruplarını lider tamamlayan Osmaniye, Kahramanmaraş ve Adana takımları başarı göstererek bir üst tura yükseldi.

Erkekler kategorisinde ise gruplarında ilk sırayı alan Mersin, Kahramanmaraş ve Osmaniye ekipleri, turnuvanın bir sonraki aşamasına geçmeye hak kazandı.

Mustafa Karadeniz'den Organizasyon Değerlendirmesi

Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Karadeniz, müsabakaların centilmenlik ve dostluk çerçevesinde geçtiğini vurguladı. Karadeniz, Karaman'ın spor organizasyonlarına ev sahipliği yapmaya ve genç sporcuları en iyi şartlarda ağırlamaya devam edeceğini belirterek, bir üst tura yükselen takımları tebrik etti ve organizasyonda emeği geçen hakem, antrenör ve görevlilere teşekkürlerini sundu.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi