Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe'de Yaşananlara İlişkin İlk Açıklama
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, görev sürecindeki iletişim kopukluğunu ve kararın kendisine bildirilme şeklini detaylarıyla anlattı.

Fenerbahçe'nin deneyimli teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpteki görev süreci ve sonrasındaki teknik direktör tercihleri hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu. Kocaman, yönetimle olan iletişim sürecinin nasıl yönetildiğini ve görevden ayrılma sürecindeki detayları kamuoyuyla paylaştı.
Kararı Medyadan Öğrenme Süreci
Yaşanan iletişim kopukluğuna dikkat çeken Kocaman, kritik kararların kendisine resmi kanallar yerine medya yoluyla ulaştığını belirtti. Yönetimlerin karar alma mekanizmalarındaki tutumlarını eleştiren deneyimli hoca, profesyonel bir süreçten ziyade haber kaynakları üzerinden bilgi sahibi olmanın yarattığı şaşkınlığı dile getirdi.
Yönetimlerin Rolü ve İletişim Eksikliği
Süreçteki temel sorunun iletişim kanallarının kapalı olması olduğunu vurgulayan Kocaman, kulüp yönetimlerinin bu tür hassas dönemlerdeki tutumlarının önemine değindi. Teknik direktör tercihlerinin nasıl yapıldığına dair değerlendirmelerde bulunan Kocaman, kurumsal iletişim eksikliğinin spor camiasında yarattığı belirsizliğe işaret etti.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
