Bayburt POMEM'de Mezuniyet Heyecanı: 342 Yeni Polis Göreve Hazır
Bayburt Polis Meslek Eğitim Merkezi'nde 9 aylık zorlu eğitim sürecini tamamlayan 342 polis adayı, düzenlenen törenle mesleğe ilk adımlarını attı.

Bayburt Polis Meslek Eğitim Merkezi'nde (POMEM) Eylül ayında başlayan ve toplam 9 ay süren yoğun eğitim programını tamamlayan 342 polis adayı, düzenlenen resmi törenle mezun oldu. Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi spor salonunda gerçekleştirilen törende, genç polisler mesleki yaşamlarına başlamanın gururunu yaşadı.
32. Dönem Birincisinden Görev Sözü
Törenin dikkat çeken anlarından biri, 32’nci dönem birincisi Umut Özgün'ün mezunlar adına yaptığı konuşma oldu. Türk Polis Teşkilatı'nın bir mensubu olmanın sorumluluğunu taşıdıklarını vurgulayan Özgün, görevlerini Türkiye Cumhuriyeti kanunları çerçevesinde, doğruluk ve dürüstlükten taviz vermeden yerine getireceklerini belirtti. Hukuk devleti ilkeleri ve millet iradesi doğrultusunda çalışacaklarını ifade eden Özgün, ülkenin huzuru ve güvenliği için vatandaşların hak ve özgürlüklerini koruma gayretinde olacaklarını dile getirerek yaş kütüğüne plaketini çaktı.
Disiplinli Eğitim Süreci Tamamlandı
Bayburt POMEM Müdürü Cahit Durmaz, gece gündüz devam eden disiplinli eğitim sürecinin ardından öğrencileri uğurlamanın onurunu yaşadıklarını belirtti. Durmaz, kurumun temel amacının vatanına ve devletine bağlı, mesleki yeterliliği yüksek, ahlaklı ve vicdan sahibi personel yetiştirmek olduğunu vurguladı. Mezunların hem teorik hem de uygulamalı eğitimleri başarıyla tamamlayarak teşkilata katılmaya hazır hale geldiklerini kaydeden Durmaz, genç polislerin etik değerlere ve kanunlara bağlı kalarak görev yapacaklarına olan güvenini ifade etti.
Protokol üyeleri tarafından dönem birincisi, ikincisi ve üçüncüsüne belgelerinin ve hediyelerinin takdim edilmesinin ardından, polis yemini edildi. Tören, 342 mezunun aynı anda kep atmasıyla sona ererken, genç polisler sevinçlerini aileleri ve arkadaşlarıyla birlikte paylaştı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
