Beykoz Belediyesi'nden 35 Adet Togg Alımı: Özlem Vural Gürzel'in İlk Hamlesi
Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, hizmet filosuna belediye mülkiyetinde 35 adet yerli elektrikli araç Togg eklediğini duyurdu.

Beykoz Belediye Başkanı Alaattin Köseler’in tutuklanarak görevden uzaklaştırılmasının ardından meclis oylamasıyla göreve gelen ve daha sonra AK Parti'ye katılan Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, görev süresindeki ilk dikkat çekici adımını araç filosunu yenileyerek attı.
35 Araç Belediye Mülkiyetine Geçti
Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen teslimat programıyla, 35 adet yerli ve milli elektrikli Togg Beykoz Belediyesi hizmet filosuna dahil edildi. Teslim töreninde konuşan Özlem Vural Gürzel, araçların kiralama yöntemiyle değil, doğrudan belediyenin öz malı olarak satın alındığını vurguladı.
Kamu Kaynakları Tartışması Başlattı
Belediyenin gerçekleştirdiği bu toplu alım, sosyal medya platformlarında geniş yankı uyandırdı. Bir kısım kullanıcı yerli üretimin desteklenmesini olumlu karşılarken, bazı vatandaşlar kamu kaynaklarının bu ölçekteki bir araç alımı için kullanmasına tepki gösterdi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
