BİK Genel Müdürü Abdulkadir Çay'dan Basın Yayıncılarına Kolaylık Müjdesi
Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Abdulkadir Çay, dijital dönüşüm sürecindeki kolaylaştırıcı tedbirlerin yıl sonuna kadar geçerli olacağını açıkladı.

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Abdulkadir Çay, Malatya'da düzenlenen toplantıda resmi ilan gelirlerinin dijital çağa adaptasyon sürecini değerlendirdi. Bölge basınıyla bir araya gelen Çay, yayıncıların dijitalleşme sürecinde karşılaştığı zorlukları aşmak adına uygulanan kolaylaştırıcı tedbirlerin yıl sonuna kadar devam edeceğini bildirdi.
Dijital Dönüşüm ve Kaynak Yönetimi
Toplantıda, bölge basınında faaliyet gösteren yayın organlarına aktarılan milyonluk kaynakların yönetimi ve dijital platformlara geçiş stratejileri ele alındı. Genel Müdür Çay, kurumun temel amacının yayıncılık kalitesini artırmak ve resmi ilan gelirlerinin adil, şeffaf bir şekilde dağıtılmasını sağlamak olduğunu vurguladı.
Sürecin temel odağını, geleneksel yayıncılıktan dijital yayıncılığa geçişte yaşanan teknik ve finansal darboğazların giderilmesi oluşturuyor. BİK tarafından sağlanan desteklerin, yerel basının sürdürülebilirliğini korumak adına kritik önem taşıdığı belirtildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
