Bilecik'te Sağlık Hizmetlerinde Yeni Dönem: Doktor Atamaları Tamamlandı
Sağlık Bakanlığı'nın Bilecik'e gerçekleştirdiği doktor atamalarıyla birlikte şehirdeki sağlık kuruluşlarında hasta kabulü süreci resmen başladı.

Sağlık Bakanlığı tarafından Bilecik genelindeki sağlık kuruluşlarına yönelik planlanan doktor atamaları tamamlandı. Atanan hekimlerin göreve başlamasıyla birlikte, şehirdeki hastanelerde ve sağlık merkezlerinde hasta kabulü süreci aktif hale getirildi.
Sağlık Hizmetlerine Erişim Kolaylaşıyor
Bakanlığın personel planlaması kapsamında gerçekleştirilen bu atamalarla, bölgedeki uzman doktor ihtiyacının karşılanması ve vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı erişim sağlaması hedefleniyor. Göreve başlayan yeni hekimlerin, özellikle yoğun talep gören branşlarda hizmet vereceği belirtildi.
Bilecik'teki sağlık tesislerinde randevu sistemleri üzerinden işlem yapılabilecek olup, yeni atanan doktorların poliklinik takvimleri kurumlar tarafından güncellendi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
