Bitlis Spor'da 24 Yıllık Hasret Sona Erdi: Şampiyonluk Coşkusu Şehri Sardı
Bitlis Spor, 24 yıl sonra gelen şampiyonluğu TOKİ 4. Etap'ta düzenlenen görkemli bir programla kutladı. Şehrin tüm birimleri şampiyonluk sevincine ortak oldu.

Bitlis Spor, uzun yıllardır beklediği şampiyonluk başarısını elde ederek 24 yıllık özlemini noktaladı. Bu tarihi başarı, Bitlis TOKİ 4. Etap’ta düzenlenen ve geniş katılımın olduğu bir kutlama programıyla taçlandırıldı.
Şehrin Tüm Dinamikleri Tek Yürek Oldu
Düzenlenen programa Bitlis Milletvekili Turan Bedirhanoğlu, Tuğgeneral Barış Soyal, Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, İl Emniyet Müdürü Koray Şensoy ve AK Parti Bitlis İl Başkanı Engin Günceoğlu'nun yanı sıra kamu kurum temsilcileri, STK yöneticileri ve binlerce taraftar katıldı. Meşaleler ve tezahüratlar eşliğinde gerçekleşen kutlamalar, şehrin her noktasında büyük bir heyecan yarattı.
Sıradaki Hedef: Süper Lig
Programda konuşan Milletvekili Turan Bedirhanoğlu, elde edilen başarının sadece sahada kazanılmış bir galibiyet olmadığını, şehrin ortak bir mutluluğu ve ümidi paylaştığını vurguladı. Bedirhanoğlu, birlik ve beraberliğin devam etmesi durumunda 2. Lig'in ardından 1. Lig ve Süper Lig hedeflerinin ulaşılabilir olduğunu belirtti.
Birlik ve Beraberlik Vurgusu
Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay ise şampiyonluğun temelinde şehrin kenetlenmesinin yattığını ifade etti. Adilcevaz, Ahlat, Tatvan, Güroymak, Hizan ve Mutki ilçeleriyle birlikte güçlü bir Bitlis vizyonunun meyvelerinin toplandığını söyleyen Tanğlay, "Tek yürek, tek bilek olma hedefimizle Bitlis Spor'u şampiyonluğa taşıdık" şeklinde konuştu.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
