HaberGo
Oyun Dünyası

Bungie'den Dev İşten Çıkarma Dalgası: Destiny 2 Ekibi Büyük Oranda Tasfiye Edildi

Destiny 2'nin sona ermesinin ardından Bungie, organizasyonel yapılandırma kapsamında Destiny ve Marathon ekiplerini kapsayan geniş çaplı işten çıkarmalara gitti.

HMHaber Merkezi
· 1 dk29 okunma
Bungie'den Dev İşten Çıkarma Dalgası: Destiny 2 Ekibi Büyük Oranda Tasfiye Edildi
Bungie'den Dev İşten Çıkarma Dalgası: Destiny 2 Ekibi Büyük Oranda Tasfiye Edildi

Dünyaca ünlü oyun stüdyosu Bungie, Destiny 2 serüvenini noktaladıktan sonra şirket bünyesinde kapsamlı bir yeniden yapılanma sürecine girdi. Şirketten yapılan resmi açıklamada, organizasyonel değişiklikler nedeniyle iş gücünde azaltmaya gidildiği duyuruldu.

Destiny ve Marathon Ekipleri Etkilendi

İşten çıkarmaların boyutuyla ilgili net rakamlar paylaşılmasa da, Sony Interactive Entertainment Stüdyo İş Grubu CEO'su Hermen Hulst konuya ilişkin önemli detaylar paylaştı. Hulst, bu tasfiye sürecinin önemli sayıda çalışanı kapsadığını, özellikle Destiny ekibinin büyük bir kısmının ve Marathon ekibinden bazı üyelerin bu durumdan etkilendiğini belirtti.

Beklentilerin Altında Kalan Performans

Bungie tarafından yayınlanan bildiriye göre, Destiny 2'nin son birkaç yıldır beklenen performans kriterlerinin altında kaldığı kabul edildi. Stüdyo, son içerik güncellemesinin ardından stratejik bir yön değişikliğine gitme kararı aldığını vurguladı.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi