HaberGo
Yerel Haberler

Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası: Vali Toraman'dan Görevlilere Teşekkür

Özel Güvenlik Haftası kapsamında Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman ve İl Emniyet Müdürü Ergün Dağıstanlı, güvenlik görevlilerini kabul ederek teşekkür belgelerini takdim etti.

HMHaber Merkezi
· 1 dk20 okunma
Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası: Vali Toraman'dan Görevlilere Teşekkür
Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası: Vali Toraman'dan Görevlilere Teşekkür

Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası etkinlikleri kapsamında, şehrin huzur ve güvenliğine katkı sağlayan özel güvenlik görevlileri için anlamlı ziyaretler gerçekleştirildi. Program çerçevesinde güvenlik personeli, Vali Doç. Dr. Ömer Toraman ve İl Emniyet Müdürü Ergün Dağıstanlı'yı makamlarında ziyaret etti.

Güvenlik Personeline Teşekkür Belgeleri Verildi

Ziyaretler sırasında kamu düzeninin sağlanmasında ve emniyet güçlerine verilen destekte özel güvenlik görevlilerinin üstlendiği kritik rol vurgulandı. Vali Toraman ve İl Emniyet Müdürü Dağıstanlı, özverili çalışmalarıyla dikkat çeken güvenlik görevlilerine, görevlerindeki başarılarından dolayı teşekkür belgeleri takdim ederek çalışmalarında başarılar diledi.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi