Çankırı'lı Öğrenci Azra Ergün, Çin ile Türkiye Arasındaki Resim Yarışmasında İlk 20'e Girdi
Millî Eğitim Bakanlığı ve Çin Büyükelçiliği iş birliğiyle düzenlenen resim yarışmasında, Çankırı'dan Azra Ergün'ün eseri ilk 20'e girerek sergilenmeye hak kazandı.

Millî Eğitim Bakanlığı ile Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçiliği iş birliğiyle, Türkiye ve Çin arasındaki diplomatik ilişkilerin 55. yıl dönümü vesilesiyle düzenlenen resim yarışmasında Çankırı'dan önemli bir başarı elde edildi. Selahattin İnal Güzel Sanatlar Lisesi öğrencisi Azra Ergün, hazırladığı eseriyle yarışmada ilk 20 çalışma arasına girerek sergilenmeye hak kazandı.
Diplomatik İlişkilerin 55. Yılında Sanat Başarısı
Diplomatik bağların güçlendirilmesi amacıyla düzenlenen organizasyonda, genç sanatçıların yeteneklerini sergilediği platformda Azra Ergün'ün eseri öne çıktı. Başarılı öğrencinin eseri için düzenlenen özel sergi ve ödül törenine Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Celile Eren Ökten ve Çin Halk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Jiang Xuebin katılım sağladı.
Törende konuşan yetkililer, uluslararası düzeyde elde edilen bu başarının Türkiye'nin kültürel temsil gücüne katkı sağladığını vurguladı. Selahattin İnal Güzel Sanatlar Lisesi Müdürü İbrahim Gökmen'in de davetli olarak yer aldığı törende, başarılarından dolayı öğrenci Azra Ergün, ailesi ve öğretmenleri tebrik edildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
