Ekrem İmamoğlu'ndan 23 Haziran Mesajı: 'Sandık Kurulacak, Millet Kazanacak'
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, 23 Haziran seçimlerinin yıl dönümünde demokrasi vurgusu yaparak sandık mesajı verdi.

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, 23 Haziran 2019 tarihinde gerçekleşen İstanbul seçimlerinin yıl dönümü dolayısıyla bir açıklama yayımladı. Cumhurbaşkanlığı Aday Ofisi'nin sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılan videoda İmamoğlu, seçim sürecine ve demokrasiye dikkat çekti.
Demokrasi ve Sandık Vurgusu
Paylaşılan mesajda, seçmen iradesinin önceliğine vurgu yapan İmamoğlu, "Ne yaparlarsa yapsınlar, millet cevabını yine verecek. Sandık kurulacak, millet kazanacak" ifadelerini kullandı. Mesaj, 2019 yılındaki seçim sürecinde yaşanan tartışmalar ve ardından gelen tekrarlanan seçim sürecine atıfta bulunuyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
