HaberGo
Yerel Haberler

Eskişehir'de Kontrolden Çıkan Otomobil Park Halindeki Araçlara Çarptı

Eskişehir'in Tepebaşı ilçesinde sürücüsünün kontrolünü kaybettiği otomobil, park halindeki bir araç ve motosiklete çarptı. Kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı.

HMHaber Merkezi
· 1 dk47 okunma
Eskişehir'de Kontrolden Çıkan Otomobil Park Halindeki Araçlara Çarptı
Eskişehir'de Kontrolden Çıkan Otomobil Park Halindeki Araçlara Çarptı

Eskişehir'in Tepebaşı ilçesi Şirintepe Mahallesi'nde akşam saatlerinde meydana gelen trafik kazasında, bir otomobil sürücüsünün kontrolü kaybetmesi sonucu maddi hasarlı ve yaralamalı bir olay yaşandı.

Sokağa dönüş yaptıktan sonra direksiyon hakimiyetini yitiren İrem A. yönetimindeki 26 AJV 947 plakalı otomobil, yol kenarında park halinde bulunan bir otomobile ve bir motosiklete çarparak durabildi. Korkutan kaza anı, çevredeki bir apartmanın güvenlik kamerası tarafından anbean kaydedildi.

Yaralı Sürücü Hastaneye Kaldırıldı

Çevredeki vatandaşların durumu bildirmesi üzerine olay yerine hızla polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan sürücü İrem A., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza sonrası araçlarda meydana gelen maddi hasarla ilgili incelemeler devam ediyor.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi