Fenerbahçe'de İsmail Kartal Dönemi Resmen Başladı: Yeni Yönetim Kadrosu Belli Oldu
Fenerbahçe, teknik direktörlük koltuğuna İsmail Kartal'ı getirerek 1 yıllık sözleşme imzaladı. Yeni dönemde Dirk Kuyt ve Oğuz Çetin'in görevleri netleşti.

Fenerbahçe, Domenico Tedesco'nun ayrılığının ardından teknik direktör arayışlarını noktaladı. Kulüpten yapılan resmi duyuruyla, deneyimli teknik adam İsmail Kartal ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı açıklandı.
Teknik Heyette Stratejik Atamalar
Yeni dönemde sadece teknik direktör değişikliğine gidilmedi, yönetim şemasında da kritik görevlendirmeler yapıldı. İsmail Kartal'ın birinci yardımcılığı görevini Dirk Kuyt üstlenirken, Fenerbahçe'nin yeni futbol direktörü olarak Oğuz Çetin belirlendi.
İsmail Kartal: "Taraftarlara Şampiyonluk Borcumuz Var"
Göreve gelişiyle ilgili ilk değerlendirmelerini yapan Kartal, kulübe olan aidiyetine vurgu yaparak şunları kaydetti: "Başkanımıza ve yönetime teşekkür ederim. Fenerbahçe'ye 4. gelişimle birlikte, taraftarlarımıza karşı mahcup olmamak için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Bu camianın evladı olarak gerçeklerle yüzleşmek durumundayız; taraftarlarımıza olan borcumuz şampiyonluktur."
Kulüp Kültürüne Dönüş Hedefi
Futbol direktörü görevine getirilen Oğuz Çetin ise Fenerbahçe ruhunun yeniden canlandırılması gerektiğini belirterek, ortak akıl ve kulüp değerleri üzerinden bir çalışma yürüteceklerini ifade etti.
Rekorların Hocasıyla 4. Kez Yolculuk
İsmail Kartal, Fenerbahçe ile daha önce 2014-2015 ve 2021-2022 sezonlarında çalışmıştı. Son olarak 2023-2024 sezonunda göreve gelen Kartal, sarı-lacivertli ekibi 99 puan toplayarak tarihi bir rekora imza attırmış ancak sezonu ikinci sırada tamamlamıştı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
