HaberGo
Magazin

Gelinim Mutfakta 19 Haziran'da Kim Elendi? Haftanın Kazananı Belli Oldu

Gelinim Mutfakta 19 Haziran finalinde heyecan dolu anlar yaşandı. Haftanın birincisi Tuğba ödülleri toplarken, yarışmaya veda eden isim Gülden oldu.

HMHaber Merkezi
· 1 dk60 okunma
Gelinim Mutfakta 19 Haziran'da Kim Elendi? Haftanın Kazananı Belli Oldu
Gelinim Mutfakta 19 Haziran'da Kim Elendi? Haftanın Kazananı Belli Oldu

Kanal D ekranlarının fenomen yarışması Gelinim Mutfakta'da 19 Haziran tarihli final bölümüyle hafta tamamlandı. Kayınvalidelerin değerlendirmeleri ve gelinlerin performansları sonucunda, haftanın en yüksek puanını toplayan isim Tuğba oldu. Büyük bir heyecana sahne olan finalde Tuğba, 15 bileziğin sahibi olarak haftanın şampiyonu ilan edildi.

Altınlar ve Ödüller Dağıtıldı

Günün puanlamasında rakiplerine üstünlük sağlayan Tuğba, önceki günden devreden altınlarla birlikte toplamda 2 yarım altın kazanarak başarısını taçlandırdı. Kayınvalideler cephesinde ise puan tablosunun zirvesine yerleşen Nurten, Ajda bileziğini kazanarak haftanın en başarılı kayınvalidesi oldu.

Yarışmaya Veda Eden İsim Belli Oldu

Hafta boyunca süren rekabetin ardından, puan tablosunun en altında yer alan ve toplamda en düşük puanı toplayan Gülden, Gelinim Mutfakta yarışmasına veda etti. Gülden'in elenmesiyle birlikte stüdyodaki atmosfer değişirken, yeni haftanın yarışmacı kadrosu için geri sayım başladı.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi