HaberGo
Gündem

İçişleri Bakanı'ndan Meclis yolunda dikkat çeken yürüyüş: Vatandaşlarla buluştu

İçişleri Bakanı'nın Meclis'e yürüyerek gitmesi ve kırmızı ışıkta beklerken vatandaşlarla sohbet etmesi sosyal medyanın gündemine oturdu.

HMHaber Merkezi
· 1 dk23 okunma
İçişleri Bakanı'ndan Meclis yolunda dikkat çeken yürüyüş: Vatandaşlarla buluştu
İçişleri Bakanı'ndan Meclis yolunda dikkat çeken yürüyüş: Vatandaşlarla buluştu

İçişleri Bakanı, Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne (TBMM) ulaşmak için alışılmışın dışında bir yöntem tercih ederek yolculuğunu yürüyerek tamamladı. Yol boyunca vatandaşlarla karşı karşıya gelen Bakan, samimi sohbetler gerçekleştirerek dikkat çekti.

Trafikte Bekleyiş ve Halkla Temas

Yürüyüş sırasında trafik ışıklarına riayet eden ve kırmızı ışıkta bekleyen Bakan'ın bu görüntüleri, devlet adamı profilinin halkla iç içe olduğu anlar olarak kaydedildi. Kaldırımda beklediği sırada çevresindeki vatandaşlarla selamlaşan ve kısa sohbetler eden Bakan'ın tavırları, sosyal medyada geniş yankı buldu.

Siyasi Yansımalar

Söz konusu anlar, siyaset dünyasında da değerlendirildi. Milletvekili Şamil Tayyar, Bakan'ın bu doğal ve halka yakın görüntülerinin önemine vurgu yaparak konuya ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi