Kastamonu'nun Ulaşım ve Altyapı Talepleri Bakan Uraloğlu'na İletildi
Kastamonu Milletvekilleri ve yerel yöneticiler, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile bir araya gelerek bölgenin öncelikli yol projelerini görüştü.

AK Parti Kastamonu Milletvekilleri Serap Ekmekci ve Halil Uluay, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde bir araya gelerek şehrin ulaşım sorunlarını ve planlanan yatırımları masaya yatırdı.
Yerel Yönetimlerin Talepleri Doğrudan Aktarıldı
Bölgenin ihtiyaçlarının birinci ağızdan iletilmesi amacıyla düzenlenen toplantıya; Pınarbaşı Belediye Başkanı Serkan Arı, Ağlı Belediye Başkanı Bülent Ergin, Pınarbaşı İlçe Başkanı Hasan Aslan ve İl Genel Meclisi Üyesi Mehmet Yılmaz da katılım sağladı. Görüşmede, Kastamonu'nun zorlu coğrafi yapısı nedeniyle ulaşım altyapısının güçlendirilmesi ve mevcut yolların iyileştirilmesi konuları öncelikli gündem maddeleri olarak belirlendi.
Kalkınma İçin Koordinasyon Vurgusu
Milletvekili Serap Ekmekci, Bakanlık ile yapılan görüşmede Kastamonu’nun taleplerinin doğrudan iletildiğini belirterek, değerlendirmelerin ardından bölge için somut adımların atılmasını beklediklerini ifade etti. Toplantının temel odak noktalarından biri de merkezi yönetim ile yerel yönetimler arasındaki koordinasyonun artırılarak, devam eden projelerin hızlandırılması oldu.
Kastamonu'nun ulaşım ağının modernize edilmesinin, şehrin ekonomik gelişiminin yanı sıra turizm potansiyelini de yukarı taşıyacağı öngörülüyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
