Kayseri STEM Ekibine İl Millî Eğitim Müdürü'nden Teşekkür Belgesi
Kayseri İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Esen, Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'nda kritik görev üstlenen ekibe teşekkür belgeleri takdim etti.
· 1 dk62 okunma

Kayseri İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Esen, Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı sürecinde üstlendikleri görevleri başarıyla yerine getiren Kayseri STEM Ekibi üyelerini teşekkür belgesi ile ödüllendirdi.
p>Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü (YEĞİTEK) koordinasyonunda yürütülen çalıştay kapsamında, Kayseri, Güney İç Anadolu, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinde yer alan illerin koordinasyonunu yürüten ekip, organizasyondaki aktif rolü ve özverili çalışmalarıyla dikkat çekti.p>Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı kapsamında yaklaşık 4 bin katılımcının yer aldığı süreçte, Kayseri STEM Ekibi bölgesel koordinasyon görevini başarıyla tamamladı. Eğitim alanında yenilikçi uygulamaların geliştirilmesine katkı sağlayan ekip, çalıştay sürecinin etkin bir şekilde ilerlemesinde kritik bir rol üstlendi.p>İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Esen, görev alan ekip üyeleriyle bir araya gelerek teşekkür belgelerini takdim etti. Esen, eğitimde yenilikçi uygulamalara sundukları katkılar dolayısıyla teşekkürlerini ileterek, ekip üyelerinin başarılarının devamını diledi. YEĞİTEK koordinasyonunda gerçekleştirilen çalıştayda gösterilen performans, Kayseri STEM Ekibi'nin eğitim alanındaki yetkinliği olarak değerlendirildi.#Coşkun Esen#YEĞİTEK#Kayseri STEM Ekibi#STEM Eğitimi#Kayseri Eğitim Haberleri#Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı
HM
Haber Merkezi
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
