Kütahya BİLSEM Öğrencilerinden Sanat ve Müzik Şöleni
Kütahya BİLSEM öğrencileri, İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde düzenledikleri yıl sonu sergisi ve konseriyle sanat ve müzik alanındaki başarılarını sergiledi.

Kütahya Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM), öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserleri ve müzik performanslarını bir araya getirdiği kapsamlı bir yıl sonu programına ev sahipliği yaptı. İl Milli Eğitim Müdürlüğü binasında düzenlenen etkinlikte, öğrencilerin sanat ve müzik alanındaki çalışmaları geniş bir katılımcı kitlesi önünde sergilendi.
Sanat ve Müzik Bir Arada
Program, öğrenciler tarafından hazırlanan eserlerin sergilendiği açılışla başladı. Sergi açılışında İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mustafa Topuz, okul ve kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler bir araya geldi. Sergi sonrası sahne alan müzik alanı öğrencileri; piyano dinletileri, gitar topluluğu performansları ve solo eserlerle dinleyicilerden tam not aldı.
Kütahya BİLSEM tarafından yapılan resmi açıklamada, kurumun temel vizyonuna vurgu yapılarak şu ifadeler paylaşırdı: "Kütahya BİLSEM olarak öğrencilerimizin bilim, sanat ve müzik alanlarında çok yönlü gelişimlerini desteklemeye; onların yeteneklerini sahneye, sergiye ve üretime dönüştürecek ortamlar sunmaya devam ediyoruz."
Eğitim sürecinde öğrencilerin yeteneklerini somut üretimlere dönüştürmeyi hedefleyen kurum, programın hazırlık aşamasında emeği geçen öğretmenlere, öğrencilerine ve velilerine teşekkürlerini iletti.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
