HaberGo
Yerel Haberler

Kütahya'da Okul Şöleninde Zehirlenme Paniği: 98 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen gençlik şöleninde dağıtılan yemekler sonrası rahatsızlanan 84 öğrenci ve 14 veli tedavi altına alındı.

HMHaber Merkezi
· 1 dk60 okunma
Kütahya'da Okul Şöleninde Zehirlenme Paniği: 98 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
Kütahya'da Okul Şöleninde Zehirlenme Paniği: 98 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleni, toplu zehirlenme şüphesiyle hastanede noktalandı. Etkinlik kapsamında öğrencilere ve velilere ikram edilen tavuk, pilav ve ayran servisinin ardından çok sayıda kişide mide bulantısı ve kusma şikayetleri baş gösterdi.

98 Kişi Tedavi Altına Alındı

Rahatsızlık yaşayanlar, kendi imkanlarıyla veya çağrılan ambulanslar aracılığıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne sevk edildi. Sağlık kuruluşuna başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise veli olduğu belirlendi.

Hastaneden alınan bilgilere göre, tedavi altına alınan toplam 98 kişinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Yetkililer, gıda zehirlenmesi şüphesi üzerine olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi