Nevşehir Barosu'ndan Adliyede Birlik ve Beraberlik İkramı
Nevşehir Barosu, Muharrem ayı vesilesiyle adliye personeline, hakim ve savcılara aşure dağıtarak dayanışma mesajı verdi.

Nevşehir Barosu, Muharrem ayının manevi iklimini paylaşmak ve kurumlar arası dayanışmayı güçlendirmek amacıyla Nevşehir Adliyesi'nde aşure etkinliği düzenledi.
Adliye Mensuplarına Anlamlı İkram
Nevşehir Baro Başkanı Av. Necmi Öncül öncülüğünde gerçekleştirilen programda; adliyede görev yapan hakim, savcı, avukat ve idari personele aşure ikram edildi. Etkinlik boyunca meslek mensupları arasındaki birliktelik vurgulanırken, paylaşmanın önemi üzerinde duruldu.
Dayanışma ve Kardeşlik Mesajı
Nevşehir Barosu tarafından yapılan resmi açıklamada, Muharrem ayının beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren anlamı hatırlatılarak, adliye çalışanlarının memnuniyetle karşıladığı bu etkinliğin manevi atmosferi güçlendirdiği belirtildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
