Nevşehir'de Muharrem Ayı Birlikteliği: Bakanlar Cemevi'nde Lokma Paylaştı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Nevşehir'deki Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi'nde düzenlenen oruç açma programına katıldı.

Nevşehir'de Muharrem ayı vesilesiyle düzenlenen Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı programı, devlet protokolünün yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi'nde düzenlenen etkinliğe İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in yanı sıra çok sayıda siyasi temsilci ve bürokrat iştirak etti.
Protokolün Geniş Katılımı ve Birlik Mesajı
Nevşehir Valiliği tarafından paylaşılan bilgilere göre programa; Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Belgin Uygur, MHP Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Yıldırım, MHP Grup Başkan Vekili Prof. Dr. Filiz Kılıç ve AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün katılım sağladı.
Program sırasında bir konuşma gerçekleştiren Vali Hüseyin Kök, Muharrem ayının sabır, teslimiyet ve kardeşlik duygularının ön plana çıktığı özel bir zaman dilimi olduğunu vurguladı. Kerbela'nın insanlığa bıraktığı mirasın adalet ve merhamet olduğunu belirten Kök, toplumsal huzurun ortak değerler etrafında kenetlenmekle mümkün olduğunu ifade etti.
Kardeşlik İklimine Vurgu
Aynı sofrada buluşmanın ve lokma paylaşmanın birlik ruhunun en somut örneği olduğunu dile getiren Vali Kök, bakanların katılımının bu anlamlı birlikteliğe değer kattığını belirtti. Hz. Hüseyin ve Kerbela şehitlerini rahmetle anan Kök, Muharrem ayının tüm insanlığa barış ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Vali Kök ayrıca, MHP Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli'nin liderliğinde inşa edilen Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi'nde programın düzenlenmesine katkı sunan Türkiye Uzlaşı ve Toplumsal Kalkınma Vakfı yöneticilerine ve katılımcılara teşekkürlerini sundu.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
