Özel Sektör Öğretmenlerinin Açlık Grevinde Kritik Gelişme: İki Öğretmen Hastaneye Kaldırıldı
Hak arayışı için Ankara'da açlık grevi başlatan özel sektör öğretmenlerinden iki kişi, sağlık durumlarının bozulması üzerine ambulansla hastaneye sevk edildi.

Ankara'da haklarının verilmesi ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi talebiyle süresiz açlık grevi başlatan özel sektör öğretmenlerinin sağlık durumu kritikleşti. Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası tarafından yapılan açıklamada, greve katılan iki öğretmenin sağlık sorunları nedeniyle ambulansla hastaneye kaldırıldığı bildirildi.
Bürokratlara 'Harekete Geçin' Çağrısı
Sendika, hastaneye kaldırılan öğretmenlerin durumunun yakından takip edildiğini belirterek, süreci yöneten bürokratlara yönelik sert bir açıklama yayınladı. Açıklamada, verilen sözlerin tutulmadığı vurgulanarak, yaşanan mağduriyetlerin sona ermesi için yetkililerin acilen göreve davet edildiği ifade edildi.
Süreç Nasıl Başlamıştı?
Özel sektör öğretmenleri ve mülakat mağduru eğitimciler, yoksulluk ve güvencesizlikle mücadele ettikleri gerekçesiyle Ankara'da açlık grevine girmişti. Grevciler, temel taleplerinin eğitim komisyonunun toplanması ve haklarının güvence altına alınacağı bir masanın kurulması olduğunu belirtmişti. Daha önce polis müdahalesiyle karşı karşıya kalan grup, talepleri karşılanana kadar eylemlerini sürdüreceklerini beyan etmişti.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
