HaberGo
Spor

Şabanözü'nün Genç Güreşçileri Türkiye Şampiyonası'nda Kürsüye Çıktı

Yozgat'ta düzenlenen Okul Sporları Karakucak Güreş Türkiye Şampiyonası'nda Çankırı'yı temsil eden iki sporcu, kendi sıkletlerinde Türkiye üçüncüsü oldu.

HMHaber Merkezi
· 1 dk61 okunma
Şabanözü'nün Genç Güreşçileri Türkiye Şampiyonası'nda Kürsüye Çıktı
Şabanözü'nün Genç Güreşçileri Türkiye Şampiyonası'nda Kürsüye Çıktı

Yozgat'ta gerçekleştirilen Okul Sporları Karakucak Güreş Türkiye Şampiyonası'nda Çankırı temsilcileri önemli bir başarıya imza attı. Şabanözü ilçesinden katılan iki genç sporcu, zorlu mücadelelerin ardından Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı.

Kendi Kategorilerinde Bronz Madalya

Şampiyonada farklı sıkletlerde ter döken sporculardan Yunus Emre Kaya, 55 kilogram kategorisinde elde ettiği sonuçla Türkiye üçüncüsü oldu. 60 kilogram kategorisinde mücadele eden Bilal Yıldız ise aynı performansı sergileyerek kürsüye çıkmayı başardı.

Elde edilen bu derecelerle Çankırı'nın spor başarısına katkı sağlayan genç güreşçiler, hem okullarında hem de Şabanözü ilçesinde büyük bir sevinçle karşılandı.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi