Siirt'te Hekimler Mesleki Dayanışma İçin Bir Araya Geldi
SİAHED Başkanı Dr. Özgür Aydın'ın organizasyonuyla düzenlenen programda, Siirt'te görev yapan yaklaşık 100 doktor mesleki dayanışma için buluştu.

Siirt'te sağlık hizmetlerinin farklı kademelerinde görev yapan yaklaşık 100 hekim, mesleki dayanışmayı güçlendirmek ve kurumlar arası iletişimi artırmak amacıyla düzenlenen akşam yemeği programında buluştu.
Sağlık Çalışanları Farklı Kurumlarda Birleşti
SİAHED Başkanı Dr. Özgür Aydın'ın organizasyonuyla gerçekleştirilen buluşmaya; Tıp Fakültesi öğretim üyeleri, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi hekimleri, aile hekimleri, diş hekimleri ve özel hastanelerde görev yapan doktorlar katılım sağladı.
Yoğun çalışma temposunun dışında gerçekleştirilen programda, hekimler hem sosyal bir ortamda bir araya gelme fırsatı buldu hem de güncel mesleki konular üzerine görüş alışverişinde bulundu. Farklı sağlık kurumlarında görev yapan uzmanların kaynaşmasına zemin hazırlayan etkinlik, şehirdeki sağlık camiası arasındaki koordinasyonun ve dayanışmanın artırılmasına yönelik önemli bir adım olarak değerlendirildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
