Siirtli Sporcular YURTLİG'da Türkiye Derecelerini Topladı
YURTLİG müsabakalarında yüzme ve halk oyunları branşlarında Türkiye şampiyonluğu ve ikinciliği kazanan Siirtli sporcular, İl Müdürü İsmail Çalgan tarafından ödüllendirildi.

Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğü tarafından organize edilen YURTLİG müsabakalarında Siirt'i temsil eden sporcular, yüzme ve halk oyunları branşlarında Türkiye dereceleri elde ederek kente büyük bir gurur yaşattı. Farklı kategorilerde kazanılan Türkiye Şampiyonluğu ve Türkiye İkinciliği dereceleri sonrası sporcular, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti.
Yüzme ve Halk Oyunlarında Büyük Başarı
Müsabaka süreçleri ve elde edilen dereceler hakkında Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çalgan'a bilgi veren sporcular, disiplinli çalışma sürecinin meyvelerini Türkiye genelindeki sıralamalara yansıttıklarını belirtti. Özellikle yüzme ve halk oyunları branşlarında gelen dereceler, Siirt'in bu alanlardaki sportif potansiyelini bir kez daha kanıtladı.
İl Müdürü Çalgan'dan Sporculara Destek
Ziyaret sırasında sporcuları ve antrenörleri tebrik eden İsmail Çalgan, elde edilen başarının şehrin ortak gururu olduğunu vurguladı. Gençlerin azim ve disiplinle hareket etmesinin önemine değinen Çalgan, başarılı sporculara çeşitli ödüller takdim ederek şu ifadeleri kullandı:
"Gençlerimizin elde ettiği bu gurur verici başarılar, ilimizin sportif ve kültürel alandaki potansiyelini bir kez daha ortaya koymuştur. Azimleri ve başarılarıyla hepimizi gururlandıran sporcularımızı ve antrenörlerimizi kutluyor, bundan sonraki yarışmalarda da üstün başarılar diliyorum. Her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz."
Yeni Hedefler ve Gelişim Süreci
Türkiye genelinde elde edilen bu başarıların ardından, Siirtli sporcuların önümüzdeki dönemde düzenlenecek ulusal organizasyonlarda çıtayı daha da yükseltmesi bekleniyor. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, sporcuların gelişimini desteklemek adına teknik ve idari çalışmaları sürdüreceğini bildirdi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
