Süper Lig 2026-2027 Sezonu Harcama Limitleri Açıklandı: Galatasaray Zirvede
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig harcama limitlerini belirledi. En yüksek limit 9 milyar TL ile Galatasaray'a tanımlandı.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu için Süper Lig takımlarının finansal çerçevesini belirleyen harcama limitlerini resmen duyurdu. Kulüplerin mali disiplinini sağlamak amacıyla belirlenen limitlerde, son şampiyon Galatasaray en yüksek rakama ulaşan takım oldu.
Devlerin Harcama Limitleri Belli Oldu
TFF tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, yeni sezonda en yüksek harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile Galatasaray'a verildi. Diğer büyük kulüplerin limitleri ise şu şekilde belirlendi:
- Fenerbahçe: 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL
- Beşiktaş: 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL
Ligin finansal tablosunda en düşük limit ise 571 milyon 608 bin 883 lira ile Corendon Alanyaspor'a tanındı. Belirlenen bu rakamlar, kulüplerin transfer dönemindeki hareket alanını ve maaş bütçelerini doğrudan etkileyecek.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
