HaberGo
Yerel Haberler

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi Yönetiminden Sağlık-Sen'e Ziyaret

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi yönetimi, Sağlık-Sen Tokat Şubesi'nin yeniden seçilen başkanı Suat Mantar'ı ziyaret etti.

HMHaber Merkezi
· 1 dk36 okunma
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi Yönetiminden Sağlık-Sen'e Ziyaret
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi Yönetiminden Sağlık-Sen'e Ziyaret

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi üst yönetimi, Sağlık-Sen Tokat Şubesi'nin 7. Olağan Genel Kurulu'nda yeniden başkanlığa seçilen Suat Mantar ve yönetim kuruluna tebrik ziyaretinde bulundu. Ziyaret kapsamında, sağlık çalışanlarının ortak hedefleri ve kurumlar arası iletişim mekanizmalarının güçlendirilmesi ele alındı.

Üst Düzey Katılımla Gerçekleşen Buluşma

Hastanenin idari kadrosunun geniş katılım gösterdiği görüşmede; Başhekim Prof. Dr. Eyüp Çağatay Zengin, Başhekim Yardımcıları Dr. Mustafa Hakan Acer ve Dr. Ender Şener, Başmüdür Seyfullah Alpay, Hastane Müdürü Şenol Kocabay, Müdür Yardımcıları Ahmet Bakır, Ahmet Durur, Mehmet Akif Demirel ile Hemşirelik Hizmetleri Koordinatörü Yadigar Basmaz ve Dr. Öğretim Üyesi Yunus Aydoğan yer aldı.

Heyet, yeni dönemde sağlık çalışanlarının hakları ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi noktasında yürütülebilecek iş birliklerine vurgu yaparak, yönetime başarı dileklerini iletti.

Suat Mantar'dan Teşekkür Mesajı

Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Sağlık-Sen Tokat Şube Başkanı Suat Mantar, genel kurul sonrası gösterilen ilgi ve destekten memnuniyet duyduğunu belirtti. Hastane yönetiminin nazik ziyareti için teşekkür eden Mantar, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak adına ortak çalışma iradesinin önemine dikkat çekti.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi