Trabzonspor'un Genç Yeteneği Onuralp Çakıroğlu'ndan Duygusal Veda
Türkiye U19 Milli Takımı oyuncusu Onuralp Çakıroğlu, altyapısından yetiştiği Trabzonspor'dan yeni bir kariyer yolculuğu için ayrıldığını açıkladı.

Trabzonspor altyapısının öz kaynağı olan ve Türkiye U19 Milli Takımı formasıyla dikkat çeken Onuralp Çakıroğlu, profesyonel kariyerinde yeni bir sayfa açmak amacıyla bordo-mavili kulübe veda etti. Çocukluk yaşlarından itibaren kulübün her yaş kategorisinde mücadele eden genç yetenek, ayrılık kararını sosyal medya üzerinden paylaştığı duygusal bir mesajla duyurdu.
"En Büyük Sevdam Göğsümdeki Bu Armaydı"
Ayrılık sürecine ilişkin açıklamalarda bulunan Çakıroğlu, Trabzonspor'un kendisi için sadece bir kulüp değil, aynı zamanda bir okul olduğunu vurguladı. Genç futbolcu, "Kapısından çocuk yaşta girdiğim, her yaş kategorisinde formasını gururla taşıdığım ve A takıma kadar yükselerek hayallerimi gerçekleştirdiğim şanlı Trabzonspor'uma veda zamanı" ifadelerini kullanarak, kulübe olan bağlılığını dile getirdi.
Bordo-mavi renklerin savunma şerefine eriştiği için mutlu olduğunu belirten Onuralp, kulüpte futbolun yanı sıra aidiyet duygusunu ve pes etmemeyi öğrendiğini belirtti. Mesajında teknik ekibe, kulüp personeline, yönetime ve taraftarlara teşekkür eden oyuncu, "Formayı üzerimden çıkarsam da içimdeki Trabzonspor sevgisi her zaman benimle yaşayacak" diyerek helallik istedi.
Milli Takım Karnesi ve Gelecek Hedefleri
Trabzon doğumlu olan ve kulübün öz kaynağından yetişen Onuralp Çakıroğlu, uluslararası arenada da dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Kariyerinde şu ana kadar 10 kez U19 Milli Takım forması giyen genç oyuncu, bu maçlarda 3 gol kaydederek performansıyla ön plana çıktı. Yeni bir yolculuğa çıkmaya hazırlanan futbolcunun, önümüzdeki süreçte hangi kulüple anlaşacağı merak konusu oldu.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
