Türkiye Muharip Gaziler Derneği Burdur Şubesi Yeni Binasına Kavuştu
Burdur'da Türkiye Muharip Gaziler Derneği'nin yeni hizmet binası, düzenlenen resmi törenle açıldı. Açılışa Vali Tülay Baydar Bilgihan ve protokol üyeleri katıldı.

Türkiye Muharip Gaziler Derneği Burdur Şubesi, faaliyetlerini sürdüreceği yeni hizmet binasına taşındı. Burç Mahallesi Taçyıldız Sokak'ta yer alan yeni merkez, düzenlenen resmi törenle hizmete açıldı.
Protokol ve Gaziler Bir Araya Geldi
Açılış programına Burdur Valisi Tülay Baydar Bilgihan, Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, il protokolü, kurum yöneticileri, şehit yakınları ve gaziler katılım sağladı. Tören kapsamında, vatanın bağımsızlığı için canlarını feda eden aziz şehitler ve hayatını kaybeden gaziler için Kur'an-ı Kerim okunarak dualar edildi.
Söz konusu etkinlikte, fedakarlıklarıyla milletin gönlünde özel bir yere sahip olan gaziler rahmet ve minnetle anılırken, açılış sonrası katılımcılara aşure ikram edildi. Dernek, bundan sonraki tüm faaliyetlerini Burç Mahallesi'ndeki yeni adresinde yürütmeye devam edecek.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
