Uşaklı Öğrencinin Büyük Başarısı: Jandarma Resim Yarışmasında İl İkinciliği
Uşak Eşme'de yaşayan Recep Yıldız, Jandarma Teşkilatı'nın 187. yıl dönümü resim yarışmasında il ikincisi oldu. Başarılı öğrenci Süleyman Selvi Vakfı tarafından ödüllendirildi.

Uşak'ın Eşme ilçesinde eğitim gören Saraycık İlkokulu ve Ortaokulu öğrencisi Recep Yıldız, Jandarma Teşkilatı’nın 187. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında düzenlenen resim yarışmasında büyük bir başarıya imza attı. Yarışmada il ikinciliği derecesini elde eden genç yetenek, başarısıyla dikkat çekti.
Sanat Başarısına Vakıf Desteği
Elde edilen bu derece sonrası, Süleyman Selvi Vakfı Başkanı Ali Selvi tarafından bir ödül töreni düzenlendi. Programda, Recep Yıldız'ın sanatsal çalışmalarındaki azmi ve disiplini vurgulanırken, öğrencilerin sosyal ve kültürel gelişimlerinin desteklenmesinin önemi üzerinde duruldu.
Okul Yönetiminden Tebrik Mesajı
Saraycık İlkokulu ve Ortaokulu yönetimi, Recep Yıldız'ın başarısından dolayı gurur duyduklarını belirterek tebriklerini iletti. Okul idaresi tarafından yapılan açıklamada, eğitim hayatındaki başarının devamı dilenirken, öğrencilerin motivasyonunu artıran destekleri nedeniyle Süleyman Selvi Vakfı'na teşekkür edildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
