Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'nda İkinci Gün Heyecanı
Türkiye'nin dört bir yanından sporcuların katıldığı şampiyonada U-23 Erkek, Büyük Kadın ve U-19 Kadın kategorilerindeki yarışlar tamamlandı.

Türkiye'nin dört bir yanından gelen seçkin sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne olan Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, organizasyonun ikinci gün yarışlarıyla nefes kesen anlara ev sahipliği yaptı.
Kategorilerde Şampiyonlar Belirlendi
Gün boyu süren yoğun tempo içerisinde U-23 Erkek Yol Yarışı, Büyük Kadın Yol Yarışı ve U-19 Kadın Yol Yarışı kategorileri başarıyla tamamlandı. Yarışlar sonunda dereceye giren sporcular, düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.
Ödül takdimine Şirvan Kaymakamı ve Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Ali Aydıntaş, Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz ve Kültür Turizm Müdürü Sabahattin Genç ile birlikte çok sayıda davetli katıldı.
Final Yarışları ve Kapanış Töreni
Şampiyona, yarın gerçekleştirilecek olan son etap yarışlarının ardından sona erecek. Organizasyonun genel kapanış ve ödül töreninin ise saat 18.00'de saat kulesinin önünde yapılması planlanıyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
