Amasyaspor'da 65 Milyon TL'lik Borç Silindi: Şükrü Derici'den Kritik Hamle
Amasyaspor FK eski başkanı Şükrü Derici, kulübün mali krizden kurtulması ve seçim sürecinin önünün açılması için 65 milyon TL'lik alacağından vazgeçti.

TFF 3. Lig ekiplerinden Amasyaspor FK'da uzun süredir devam eden belirsizlik ve kayyum süreci, eski başkan Şükrü Derici'nin radikal kararıyla yeni bir boyuta taşındı. Kayyum Heyeti Üyesi olan Derici, kulübün mali darboğazdan kurtulması ve yönetimsel istikrarın sağlanması amacıyla 65 milyon TL tutarındaki şahsi alacağından tamamen vazgeçtiğini duyurdu.
Kulübün Geleceği İçin Mali Fedakarlık
Yaptığı resmi açıklamada kulübün borç yükü ve mevcut idari yapısına dikkat çeken Şükrü Derici, önceliğinin Amasyaspor'un sürdürülebilirliği olduğunu vurguladı. Derici, bu yüksek meblağlı feragatin temel amacının, kulübe yeni bir soluk getirecek olan başkanlık seçimlerinin önündeki engelleri kaldırmak ve kulübü mali bir rahatlamaya ulaştırmak olduğunu belirtti.
Yeni Başkan Seçimine Tam Destek
Kulübün mevcut durumuna dair sert eleştiriler getiren Derici, sadece maddi destekle yetinmeyip, idari değişimin şart olduğunu savundu. Derici'nin bu hamlesi, camiada "tarihi bir rest" olarak değerlendirilirken, seçilecek yeni yönetimin mali yükü hafiflemiş bir şekilde göreve başlaması hedefleniyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
