HaberGo
Yerel Haberler

Çankırı'da İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkımında önlemler artırıldı

Çankırı Atatürk Bulvarı üzerindeki İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkımında yaşanan güvenlik zafiyeti, yaya trafiğinin kapatılmasıyla giderildi.

HMHaber Merkezi
· 1 dk52 okunma
Çankırı'da İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkımında önlemler artırıldı
Çankırı'da İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkımında önlemler artırıldı

Çankırı şehir merkezindeki Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkım çalışmaları sırasında tespit edilen güvenlik eksiklikleri, yetkililer tarafından alınan yeni önlemlerle giderildi. Daha önce yıkım alanındaki güvenlik zafiyetleri dikkat çekerken, bölgedeki riskleri önlemek amacıyla yaya trafiği tamamen engellendi.

Yaya Güvenliği Ön Plana Alındı

Çalışmaların devam ettiği alanda, yıkım sırasında oluşabilecek olası kazaların önüne geçmek ve vatandaşların can güvenliğini korumak adına çevre düzenlemesi yeniden yapıldı. Bulvar üzerindeki hareketliliğin yüksek olması sebebiyle, yıkım sahasına giriş-çıkışlar kontrol altına alınarak yaya geçişleri güvenli bölgelere yönlendirildi.

Söz konusu önlemlerle birlikte, yıkım sürecinin çevreye zarar vermeden ve herhangi bir aksaklık yaşanmadan tamamlanması hedefleniyor.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi