Çankırı'da İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkımında önlemler artırıldı
Çankırı Atatürk Bulvarı üzerindeki İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkımında yaşanan güvenlik zafiyeti, yaya trafiğinin kapatılmasıyla giderildi.

Çankırı şehir merkezindeki Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasının yıkım çalışmaları sırasında tespit edilen güvenlik eksiklikleri, yetkililer tarafından alınan yeni önlemlerle giderildi. Daha önce yıkım alanındaki güvenlik zafiyetleri dikkat çekerken, bölgedeki riskleri önlemek amacıyla yaya trafiği tamamen engellendi.
Yaya Güvenliği Ön Plana Alındı
Çalışmaların devam ettiği alanda, yıkım sırasında oluşabilecek olası kazaların önüne geçmek ve vatandaşların can güvenliğini korumak adına çevre düzenlemesi yeniden yapıldı. Bulvar üzerindeki hareketliliğin yüksek olması sebebiyle, yıkım sahasına giriş-çıkışlar kontrol altına alınarak yaya geçişleri güvenli bölgelere yönlendirildi.
Söz konusu önlemlerle birlikte, yıkım sürecinin çevreye zarar vermeden ve herhangi bir aksaklık yaşanmadan tamamlanması hedefleniyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
