Muş'ta bağımlılığa karşı 6 yıllık büyük zafer: Örnek mücadele plaketle ödüllendirildi
Muş'ta uyuşturucu bağımlılığından kurtularak 6 yıldır temiz bir yaşam süren vatandaş, Vali Avni Çakır tarafından onur plaketiyle ödüllendirildi.

Muş'ta uyuşturucu bağımlılığı ile mücadele eden ve tedavi sürecini başarıyla tamamlayan bir vatandaş, bağımlılıktan uzak geçirdiği 6 yıllık temiz yaşam başarısı nedeniyle Muş Valisi Avni Çakır tarafından plaketle ödüllendirildi.
Süreç, Muş Gençliği Uyuşturucu ile Mücadele Derneği'nin 2020 yılında ilgili kişiyi İstanbul Liman Ayık Yaşam Derneği'ne yönlendirmesiyle başladı. Tedavi sürecini tamamlayan ve hayatını yeniden düzenleyen vatandaş, eşi ve oğluyla birlikte Muş Valisi Avni Çakır'ı makamında ziyaret etti.
Vali Çakır: "Tüm Gençlerimize Örnek Olsun"
Ziyaret sırasında bağımlılıkla mücadeledeki kararlılığı vurgulayan Vali Avni Çakır, bu başarının sadece bireysel bir kazanım değil, toplum geneli için bir umut kaynağı olduğunu belirtti. Vali Çakır, bağımlılıktan kurtularak ailesine ve topluma yeniden kazanan vatandaşın sergilediği iradenin, benzer süreçlerden geçen tüm gençler için rol model teşkil ettiğini ifade ederek sağlıklı ve huzurlu bir ömür diledi.
İstanbul Liman Ayık Yaşam Derneği tarafından gönderilen başarı plaketi, Vali Avni Çakır tarafından takdim edildi. Muş Gençliği Uyuşturucu ile Mücadele Derneği Başkanı Alparslan Bingöl ise şehrin genelinde bağımlılıkla mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
