Yeşilay'dan Korkutan Uyarı: Kumar Bağımlılığı Başvurularda Zirveye Yerleşti
Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç, danışmanlık merkezlerine yapılan başvurularda kumar bağımlılığının bu yıl ilk sıraya yerleştiğini ve toplumsal bir tehdit oluşturduğunu açıkladı.

Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç, kurum bünyesinde faaliyet gösteren Yeşilay Danışmanlık Merkezleri'ne (YEDAM) gelen başvuruların alarm verici bir seyir izlediğini açıkladı. Dinç, bu yılki veriler ışığında, merkezlere yapılan başvuruların en yüksek oranının kumar bağımlılığı nedeniyle gerçekleştiğini vurguladı.
Toplumsal Bir Tehdit Haline Geldi
Kumar bağımlılığının sadece bireysel bir sağlık sorunu olmadığını, aynı zamanda aile yapısını ve toplumsal huzuru doğrudan etkileyen bir risk faktörüne dönüştüğünü belirten Dinç, bağımlılığın yayılma hızının toplum genelinde ciddi bir tehdit oluşturduğuna dikkat çekti.
Uzmanlar, özellikle dijital platformlar üzerinden erişimin kolaylaşmasının bu artışta etkili olduğunu belirtirken, erken müdahalenin ve profesyonel destek mekanizmalarının hayati önem taşıdığını hatırlatıyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
