HaberGo
Magazin

Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de haftanın şampiyonu belli oldu: 200 bin TL'lik ödülü kim kazandı?

Zuhal Topal'la Yemekteyiz programında nefes kesen finalle birlikte 200 bin TL'lik büyük ödülün sahibi Samet Altunel oldu.

HMHaber Merkezi
· 1 dk55 okunma
Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de haftanın şampiyonu belli oldu: 200 bin TL'lik ödülü kim kazandı?
Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de haftanın şampiyonu belli oldu: 200 bin TL'lik ödülü kim kazandı?

Zuhal Topal'la Yemekteyiz programında büyük ödül heyecanı sona erdi. Hafta boyunca süren kıyasıya rekabetin ardından, final gününde mutfağa giren Gönül Özcan'ın yemeklerinin tadımı ve puanlamasıyla birlikte şampiyon belli oldu. Yapılan değerlendirmeler sonucunda haftanın birincisi Samet Altunel olarak açıklandı ve 200 bin TL değerindeki büyük ödülü kazandı.

Final Gününde Puanlama Süreci

Haftanın son gününde Gönül Özcan'ın hazırladığı menü, diğer yarışmacılar tarafından titizlikle değerlendirildi. Yemeklerin tadımı sonrası verilen puanlar, toplam tabloda belirleyici rol oynadı. Ancak hafta genelindeki performansıyla öne çıkan Samet Altunel, toplam puan tablosunda zirveye yerleşerek şampiyonluk kupasını kaldırdı.

Haftanın Yarışmacı Kadrosu

Zuhal Topal'la Yemekteyiz'in bu haftaki bölümünde mutfakta rekabet eden isimler şöyle gerçekleşti:

  • Samet Altunel
  • Arzu Apaydın
  • Gülseren Aksoy
  • Ulaş Özkaya
  • Gönül Özcan

Farklı menüler ve sunumlarla dikkat çeken yarışmacılar, hem lezzet hem de servis kalitesiyle jürinin ve diğer rakiplerinin beğenisini kazanmaya çalıştı. Final bölümüyle birlikte haftanın kazananı netleşmiş oldu.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi