Beyşehir Gölü'nde av sezonu başladı: Denetimler sıkılaştırıldı
Beyşehir Gölü'nde su ürünleri av yasağının sona ermesiyle birlikte ekipler sahaya indi; avlanan balıkların yasal boy sınırları titizlikle kontrol ediliyor.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde su ürünleri av yasağının sona ermesiyle birlikte göl genelinde denetimler artırıldı. Yeni av sezonunun açılmasıyla birlikte, ekosistemin korunması ve sürdürülebilir balıkçılığın sağlanması amacıyla ekipler tarafından saha kontrolleri başlatıldı.
Yasal Boy Sınırları Titizlikle İnceleniyor
Beyşehir Gölü'nde avlanan balıkçılar, denetim ekipleri tarafından tek tek kontrol ediliyor. Özellikle avlanan balıkların cetvelle ölçülerek yasal boy sınırlarına uygunluğu denetlenirken, standartların altında kalan türlerin yeniden suya bırakılması sağlanıyor. Kurallara uymayan ve kaçak avcılık yapanlara yönelik yaptırımların sezon boyunca devam edeceği belirtildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
