Bursa'da ev hayali çöpe gitti: 1 kilo altın kayıp
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde ev almak için biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın, temizlik sırasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Ekipler seferber oldu.

Bursa'nın Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde, bir vatandaşın ev sahibi olmak amacıyla yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, talihsiz bir temizlik kazası sonucu kayboldu. Ev sahibiyle fiyat konusunda anlaşma sağlayan Sedair Kurnaz, ödeme yapacağı sırada birikimlerinin yerinde olmadığını fark etti.
Hırsızlık önlemi kayba yol açtı
Güvenlik gerekçesiyle altınlarını bir elbisenin içine sarıp siyah bir poşette saklayan Kurnaz, birikimlerini almak istediğinde poşetin kaybolduğunu gördü. Eşiyle yaptığı görüşme sonrası, temizlik sırasında poşetin çöp sanılarak evin önündeki konteynere atıldığı anlaşıldı.
Mahalleli ve ekipler seferber oldu
Kayıp altınların bulunması için bölgede geniş çaplı bir arama başlatıldı. Sedair Kurnaz'ın ihbarı üzerine belediye temizlik ekipleri ve polis ekipleri devreye girerken, mahalle sakinleri de konteynerleri tek tek inceleyerek destek verdi.
Yaşadığı mağduriyeti anlatan Kurnaz, Akçalar Mahallesi'nden aldığı ev için hazırladığı birikimlerin akıbetinin bilinmediğini, güvenlik kameralarının incelenmesi için emniyet güçlerine başvurduğunu belirtti. Bölgedeki güvenlik kameraları üzerinden yürütülen incelemeler ve arama çalışmaları devam ediyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
