HaberGo
Gündem

Gazeteciler Doğada Buluştu: Uyuşturucuyla Mücadelede Ortak Mesaj

Bir grup gazeteci, doğa yürüyüşü etkinliğinde bir araya gelerek uyuşturucu bağımlılığına karşı farkındalık oluşturacak anlamlı bir mesaj yayınladı.

HMHaber Merkezi
· 1 dk39 okunma
Gazeteciler Doğada Buluştu: Uyuşturucuyla Mücadelede Ortak Mesaj
Gazeteciler Doğada Buluştu: Uyuşturucuyla Mücadelede Ortak Mesaj

Bir grup gazeteci, doğanın huzurlu atmosferinde gerçekleştirdikleri yürüyüş etkinliği kapsamında, toplum sağlığını tehdit eden uyuşturucu bağımlılığına karşı dikkat çekici bir farkındalık çalışmasına imza attı. Etkinlik boyunca doğanın iyileştirici gücüne vurgu yapan basın mensupları, gençleri ve toplumun tüm kesimlerini zararlı maddelerden uzak durmaya davet etti.

Doğanın İyileştirici Gücüyle Farkındalık

Uyuşturucuyla mücadelede sosyal sorumluluk bilincinin önemine değinen gazeteciler, bağımlılığın sadece bireyleri değil, aileleri ve tüm toplumsal yapıyı tahrip ettiğini belirttiler. Doğada geçirilen vaktin, sporun ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının bağımlılıkla mücadelede en güçlü kalkanlardan biri olduğu vurgulandı.

Etkinlik kapsamında verilen mesajla, özellikle genç neslin dijital dünyadan ve zararlı alışkanlıklardan uzaklaşarak doğaya yönelmesinin, ruhsal ve fiziksel sağlık üzerindeki olumlu etkileri ön plana çıkarıldı. Gazeteciler, kamuoyunda bu konuda daha fazla farkındalık yaratılması adına benzer etkinliklerin artırılması gerektiğini ifade ettiler.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi