Kütahya-Eskişehir Karayolunda Otobüs Yangını: Araç Kullanılamaz Hale Geldi
Kütahya-Eskişehir karayolu Kümbet Kavşağı'nda seyir halindeki belediye otobüsünün motor kısmında yangın çıktı; itfaiyenin müdahalesiyle söndürülen araç tamamen yandı.

Kütahya-Eskişehir karayolu Kümbet Kavşağı mevkisinde seyir halindeki bir yolcu otobüsünde yangın meydana geldi. İnönü Belediyesi’ne ait 26 GA 269 plakalı otobüsün motor bölümünden yükselen alevleri fark eden sürücü, aracı hızlıca güvenli bir noktaya çekerek durdurdu.
Sürücünün durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine olay yerine kısa sürede jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucu alevler kontrol altına alınırken, yangın nedeniyle otobüs kullanılamaz hale geldi.
Jandarma ekipleri, müdahale sırasında trafik güvenliğini sağlamak amacıyla bölgede geniş güvenlik önlemleri aldı. Yangının tamamen söndürülmesinin ardından karayolundaki trafik akışı yeniden normale döndü.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
