Muşspor Başkanı Fatih Cengiz'den Yeni Sezon Öncesi Taraftar Çıkarması
Muşspor Başkanı Fatih Cengiz, Kurtik’in Aslanları Taraftar Derneği ile buluşarak transfer süreci ve yeni sezon hedefleri hakkında kritik açıklamalarda bulundu.

Muşspor Kulüp Başkanı Fatih Cengiz, beraberindeki yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Kurtik’in Aslanları Taraftar Derneği Başkanı Engin Akalın ve dernek üyeleriyle bir araya geldi. Yeni sezon öncesi stratejilerin belirlendiği görüşmede, kulübün idari ve teknik hazırlıkları masaya yatırıldı.
Transfer Süreci ve Stadyum Çalışmaları Gündemde
Toplantıda, taraftarların en çok merak ettiği konuların başında gelen transfer çalışmaları ve takımın kamp programı detaylandırıldı. Başkan Cengiz, güçlü bir kadro kurmak adına yoğun bir mesai harcandığını belirterek, Muş Şehir Stadyumu'nda devam eden iyileştirme çalışmalarının da sezon öncesi tamamlanması hedeflenen öncelikler arasında olduğunu vurguladı.
"Sadece İyi Günde Değil, Zor Anlarda da Yanımızda Olsunlar"
Taraftar desteğinin başarının anahtarı olduğunu ifade eden Fatih Cengiz, tribünlerden beklentilerini şu sözlerle dile getirdi: "Biz sahada mücadelemizi son düdüğe kadar vereceğiz. Taraftarımızdan da 90 dakika boyunca takımının yanında olan, sadece iyi günde değil zor anlarda da desteğini sürdüren bir profil bekliyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde hareket ettiğimiz sürece Muşspor’u hedeflerine ulaştıracağımıza inanıyorum."
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, dernek üyeleri de kulüp yönetimine yönelik görüş ve önerilerini ileterek yeni sezonda tribünlerdeki coşkuyu artırmak için ortak hareket etme kararı aldı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
