Gaziantep'te Karne Günü Dehşeti: Okul Arkadaşını Bıçaklayıp Kaçan Öğrenci Yakalandı
Gaziantep'te karne gününde parkta çıkan tartışmada bir öğrencinin arkadaşını bıçakladığı olayda, ağır yaralı öğrenci yoğun bakıma alındı, saldırgan yakalandı.

Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde karne gününde meydana gelen şiddet olayı, bir öğrencinin ağır yaralanmasıyla sonuçlandı. Batıkent Mahallesi'ndeki Vadi Park'ta, Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencisi 10. sınıf öğrencisi Çağlar G. (16) ile 12. sınıf öğrencisi Halil A. (18) arasında çıkan sözlü tartışma, fiziksel kavgaya dönüştü.
Kavga sırasında yanında bulunan bıçağı kullanan Halil A., Çağlar G.'yi vücudunun çeşitli yerlerinden bıçakladı. Ağır yaralanan genç, olay yerinde kanlar içinde yere yığılırken saldırgan çevredeki kalabalığın arasından kaçmaya çalıştı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi.
Hayati Tehlikesi Devam Ediyor
Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla Gaziantep Üniversitesi Hastanesi'nein taşınan Çağlar G., acil ameliyata alındı. Operasyon sonrası yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan öğrencinin hayati tehlikesinin sürdüğü bilgisi paylaşıldı.
Polis Şüpheliyi Kısa Sürede Gözaltına Aldı
Olayın ardından kaçan şüpheli Halil A., emniyet güçlerinin yürüttüğü çalışmalar neticesinde kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinde şüphelinin ifadesine başvurulurken, polisin olayla ilgili güvenlik kamerası görüntülerini incelemesi ve tanık ifadelerini toplaması sürüyor. Karne gününde yaşanan bu şiddet olayı, okul çevresinde ve kentte büyük üzüntüye neden olurken, soruşturmanın genişletildiği bildirildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
